İlk motorunu 250'lik alma bence hocam. 125'likle başla, iyice trafikte piş. Şakaya gelmez motor.
1 yıldır aktif şekilde kullanıyorum YZF R125 Kullandım 8 ay vs kendime ait olarak ilk olacak bakalım öneriniz için saolun hocam
Ekipmana 4 az, sadece kaska 4'den fazla verenler var; belirli standartları yakalayan ekipmanlar zaten 4'ü hayli hayli aşıyor
CC 150 olabilir ama 250 ile başlangıç riskli ve gereksiz br masraf olur.
doğrudur lakin şimdilik aklımda o şekilde fiyat var ama tabiki daha pahalı r125de var aklımda yorumunuz için teşekkürler
Motorcu olarak R25 ile başlayacaksan başlama.
Paran var veya yok milyonluk bile olsan alma.
Yaklaşık 1 yıldır ehliyetim var ben arkadaşımdan emanet aldım sürdüm çok atik bir motor gaz tepkimesi aşırı hızlı
doğrudur 3 ayda ben kullandım arkadaşın idi baya hızlı
2. Vites 87 gördüm...
Eğer ille de alacağım diyorsan bütçeni söylersen ona göre mont öneririm.
Eli yüzü düzgün amatör montlar 800 900'den başlıyor (Scoyco, Prohel, vb.)
, 4-5K'ya kadar (Dainese vb.) Gibi gidiyor
Edit;
4K R25 süren birinin ekipman bütçesine göre az bence fakat ille de diyorsan;
LS2 Kask ile Scoyco Mont alabilirsin.
r125de alabilirm onun içinde önerme şansınız olursa çok iyi olur hocam