bekiryasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@SAMATO; Teşekkür ederim ama ben param değerlensin falan istemiyorum daha doğrusu 100 bin dolar ödeme geldiyse o 100 bin dolar olarak kalsın zamanı geldiğinde elden bozdurayım diyorum. Yükselmesi inmesi umrumda değil açıkcası

@mgcagiran; Paraya acil ihtiyacım yok ama bitcoin olarak kaldığı için sürekli değer kaybediyor dün 850 dolar geldi bugün 820 dolara düşmüş! USDT mi çevirsem ?
ödemeleri btc olarak değilde usdt olarak alın hocam
bu sefer dolar olarak ödeme alırsınız ve dolar kurunun düşmesiyle zarar edersiniz

ama btcde hem btc düşüşü hem dolar düşüşü sizin aleyhinize olur yerinizde olsam usdt devam ederdim