Bunu yazan arkadaş aklı sıra senin yüzüne çarpmış "Senin 150 liraya yaptığın işi 30 liraya yapıyorlar" diye..

Sen de diyeceksin ki o zaman git 30 TL 'ye yapana yaptır. Kendi kalitenden ödün verme boşver. Başkaları ucuza yapıyor diye kendi fiyatını düşürme.

Bu her alanda böyledir. Bir işi kimisi 1000 TL'ye yapar kimisi 10.000 TL'ye yapar.Kimse birileri daha ucuz yapıyor diye fiyat düşürmek zorunda değil.Kalite meselesi.