Fatura kesmezsiniz şimdi olmasa da birkaç sene içerisinde bir denetime girdiğiniz takdirde kazandığınızın onlarca katını ceza olarak ödersiniz.

Pazaryerlerine vergi levhası olmadan zaten giremiyorsunuz.