Arkadaşlar bildiğiniz gibi bazı tema yapımcıları falan demo bir WHMCS Lisansı alıyor ve whmcs login sayfasına parola ve e-posta kısmını otomatik olarak doldurulmuş geliyor, biz sadece giriş yap diyip giriyoruz. Ben de sadece e-posta bölümüne bir variable eklemek istiyorum, yani kullanıcılar siteye girdiğinde ve giriş sayfasına ulaştığında e-posta bölümünde direkt
xxx@xxx.com yazsın istiyorum. Sadece şifreyi yazıp girmeleri için, bunun yapılabildiğini düşünüyorum ama nereden yapılabildiğini bir türlü bulamadım. WHMCS Konusunda bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilir mi?