Selamlar r10.net üyeleri iyi geceler şimdi aklımda bir fikir var ama bu fikri nasıl yaparım bilmiyorum e-ticaret sitesi kurup bir seyler satmak istiyorum ama bu sitelerdeki stok sistemi nasıl işliyor nasil temin ediliyor nasil kargoya veriliyor bunun hakkında bana yardımcı olabilecek var mı?