@FEXLL;hocam sanki öyle bir şey dedi gibi oldu da.
Bir de vergi levhası şart, bilginiz olsun. Şahıs şirketi olması yeterlidir.
verimor.com.tr'ye bakabilirsin hocam. 0850 numara tahisisi ücretsizdir.
netgsm 20₺ gibi bişeydi galiba.
cevaplar için teşekkürler şahıs şirketim var demiştim yani vergi levham var hocam