Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akşam 10 civarı olması lazım ,ama natroda kayıt kuyruğunda gözüküyor siz daha önce almışsınız backorder kaydı vardı bitmesini bekledim sayfayı yeniledim fiyatı düşünce direk almıştım geç kalmışız demek ki güle güle kullanın. Natroya söyleyem de parayı geri versinler.
Eyvallah hocam saolasın