Merhaba arkadaşlar daha önceleri hatırlıyordum alexa düşürmek istediğimiz siteleri bir html sayfaya ekliyorduk , bir sayfada iframe ile 15 siteyi çekiyorduk ve her birine sayfa yeniletiyorduk. Fayda ediyormuydu evet

Peki şimdi sizce aynı yöntem fayda ediyormu ?

Alexa düşürme yöntemlerinden bildiğiniz varmı ?