Merhaba arkadaşlar daha önceleri hatırlıyordum alexa düşürmek istediğimiz siteleri bir html sayfaya ekliyorduk , bir sayfada iframe ile 15 siteyi çekiyorduk ve her birine sayfa yeniletiyorduk. Fayda ediyormuydu evet
Peki şimdi sizce aynı yöntem fayda ediyormu ?
Alexa düşürme yöntemlerinden bildiğiniz varmı ?