10 yaş üstü araçlar zaten başlı başına otomatik de masraf.
10 yaşından altı araba alman yada bakman lazım diyim.
otomatik alacaksan
oda b segmentı gider sana kısa küçük araba.
aklıma ilk gelenler;
opel corsa
i20-30
polo
208
ibiza
cilo
tarzı arabalara bakman gerekir.
bunlar içinde en kötü 100k bütçe lazım
bu ara bende ehliyeti manuel aldım. ama ilk arabam otomatık olduğu için ona alıştım şuan manuel süremiyorum.
zor geliyor gözümde.