oezpirinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar 120.000 lira ile 0dan mining işine girmeyi düşünsek fikirleriniz ne olur merak ediyorum bu işi yapan arkadaşlar varsa aranızda danışmak isterim yani ölü yatırım mı değil mi
3 ay önce 2 tane 3090 alarak başladım (türkiyeden almadım o yüzden çok uyguna geldi), pişman değilim, 3 ayın sonunda 12bin tl ye yakın para getirdi eth biter raven kazarım o biter diğerini kazarım kulaktan dolma bilgilere aldırış etmiyorum ben açıkcası