oezpirinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlaka hocam da ben biraz daha pasif aylık gelir beklentim var bunu karşılayamaz mı yani hiç ellemeden uzun dönem yatırım mantıklı evet


Doğru diyorsunyz hocam ben de AVAX ya da LTC düşünüyordum ama ETH büyük oranda güven veriyor
@MeariX; hocam mining için bugün ekran kartı alacaktı oda bu sektöre girecek sizleri bilgilendirebilir.
Ben artık eskisi gibi uğraşmıyorum ancak güzel paralar kazanılabilir hocam..