Valla mininge martta başladım o zaman da mining bitecek falan diolardı eth için hala bitmedi bakalım nereye kadar gidecek ben gittiği yere kadar diyerek 25 bin liramı riske ettim şuan parasını çıkardı yeni yeni kar ediyor
Hocam sisteminiz ne acaba detay verme şansınız varmı öm ile ya da whatsapp yazarsanız sorularımı hızlıca iletedebilirim