Site için;
Alexa değerin ve linklendirmelerin gayet iyi gözüküyor.
Header kısmını beğenmedim, Footer kısmını daha minimal tutup o kadar uzun tutmadığın hali daha hoş olacaktır.
Sağ alttaki yukarıya git butonun responsive değil sanırım bir değişik gözükmekte.
Ana Sayfadaki bloklar arası konu başlıklarıyla ayrılması ya da başka bir renk ile sınırlandırılması daha iyi olacaktır.
Sadece benim fikrim yanlış anlaşılmasın lütfen, emeğine sağlık yüksek hitli günlerin olsun.