Haksız yere şikayet konusu açanlar zaten banlanıyor. Kişi böyle bir şikayette bulunduğunda benim örnek içeriğimin kalitesi ile size verdiğim içeriğin kalitesi benzerdir şeklinde savunabilirsiniz. İçerik yazanların hepsi bu kategoriye yazdıklarını kendi cümleleriyle yazmak zorunda olsa bence güzel bir uygulama. Site altyapısı el verdiğinde kimin içeriği daha kaliteli ortaya çıkmış olur.
Ben yapılacağını düşünmüyorum hocam.
Keşke yapılsa ama hiç sanmıyorum