Öyle demeyin hocam forumda ajanslar var taban fiyattan alıp müşterilerine vs satıyorlar.
Kişinin sitesi beş para etmezdir hiç ilgilenmiyor sadece makale ile bir yere gelmeye çalışıyorsa bir yere kadar gelir sonrasını göremez.
Hızı, backlink ağı, önceki içerikleri, sosyal medya ağı gibi çok kriter var. Biz sadece bunun makale halini pazarlıyoruz.
Bu olayı daha önce konu açtım moderatörler gönüllü çalışıyorlar.
Günde 200-300 tane makalenin teslim edildiğini, seo kriterlerine ne kadar uyduğunu kontrol etmeleri mümkün değil.
Elimde şu anda 2 makalem var kaç gündür duruyor mesela. Taban fiyattan koysam anında gider eminim ama asla koymayacağım.
Ya hakkımı alırım ya da siler geçerim zerre üzülmem.
Haksız yere şikayet konusu açanlar zaten banlanıyor. Kişi böyle bir şikayette bulunduğunda benim örnek içeriğimin kalitesi ile size verdiğim içeriğin kalitesi benzerdir şeklinde savunabilirsiniz. İçerik yazanların hepsi bu kategoriye yazdıklarını kendi cümleleriyle yazmak zorunda olsa bence güzel bir uygulama. Site altyapısı el verdiğinde kimin içeriği daha kaliteli ortaya çıkmış olur.