Çok geçmiş olsun hocam. Aşı olmuş birkaç kişiden daha böyle bir şey duydum eğer çift doz aşı olduysanız onunla alakalı olabilir belki. Yine de gelecek olan filyasyon ekibine sormanızda fayda var
Teşekkür ediyorum hocam bir sefer geçirdik negatif çıkmıştı o zaman ama emindik COVID-19 olduğuna, bu sefer öksürük boğaz ağrısıyla gittik pozitif çıktı bakalım hayırlısı olsun