Şimdi yanlış anlamasın arkadaşlarımız okurken, ilk okul 1. sınıfta sıra arkadaşımın babası oturduğumuz yerde Ocak Reis'iydi babasının yanına giderdi, okumaya yeni geçmişiz orada kitap dergi ne bulursak okurduk.
Sonra sonra Türklük, ahlak, insanlar, din gibi konuların konuşulduğu sohbet ve derslerine denk geldim derken baktım ben olmuşum çok koyu bir vatansever ve doğruluk savunucusu.
Böyleyken tüm kızlar oldu bana bacı, ortaokul, lise derken kim varsa karşı cinsten herkese bacı bacı bacı dedik durduk. Lisede çok hoşlandığım bir kız oldu ama eğitim ve aldığım kültür çok ağır basıyordu.
Otobüse binerdik kızlara gel bacım der yer vermeler, kantinde sıraya girerdik bacım gel sen al demeler, hayırlı sabahlar bacımlar vs....
İşte ben olayları çok yanlış anlamışım bu yüzden böyle bacı diye diye diye ..... üniversite bitti askere gidip gelene kadar sevgilim olmadı 21 yaşında ilk kez bir kızın elini tuttum

Seninde olur kardeş merak etme sıkma içini