uzateri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.aşamayı rozetsiz biri ile yapabilirsiniz
Şahıs yapıp vergi kısmını tc nizi girebilirsiniz
Ödeme kısmında usd iban ekleyiniz👍🏻👍🏻
USD inan şartmı hocam normal tl inan olmuyormu