Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke 17 yaşında olsam da sevgilim olmasa, 50 tane oldu da ne oldu bugüne kadar fazla takılma sen işine odaklan iyi bir şeylere sahip olursan o dediğin fazlasıyla oluyor zaten
valla olsada olmuyor olmasada olmuyor

olmasi aile kurmak daha iyidir