Konu
hiç sevgilim olmadı? neden? r10+
24-08-2021, 05:45:58
#29
tegretol
Crazy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke 17 yaşında olsam da sevgilim olmasa, 50 tane oldu da ne oldu bugüne kadar fazla takılma sen işine odaklan iyi bir şeylere sahip olursan o dediğin fazlasıyla oluyor zaten
valla olsada olmuyor olmasada olmuyor
olmasi aile kurmak daha iyidir