L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

R10 da mi basladiniz hocam

Bir şekilde bıraktıktan sonrası da var, geri dönmemek lazım
Nedenki adam 5 aylık üye 5 sene ile ilgisi nedir