Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam yapmamışım şimdi yaptım çok teşekkür ederim tekrar deneme yapayım
Edit :
Çok teşekkürler hocam 1. aşama onaylandı
Hocam 2. aşamada karşıdakinin de mi rozeti açık olması gerekiyor yoksa kapalı olsada işimizi görür mü
Birde vergi mükellefi değilim öğrenciyim o parayı kendi üzerime çekebilir miyim ?
2.aşamayı rozetsiz biri ile yapabilirsiniz
Şahıs yapıp vergi kısmını tc nizi girebilirsiniz
Ödeme kısmında usd iban ekleyiniz👍🏻👍🏻