Hocam öncelikle isim ve logo çok güzel kesinlikle. Uyumlu olduğunu düşünüyorum ancak bazı temalar sadeliğin dışında buradan bilgi edinemem izlenimi de verebiliyor. Yani ben sitenize girdiğimde okumaya erindiğim çokça yazılar gördüm. Bu içeriklerin kötü olduğu anlamına gelmesin sadece uzmanlık alanım olduğu için kullanıcı deneyimi yorumu yapıyorum. Zira siz zaten doğru olanı yapmışsınız makaleleriniz SEO açısından fazlasıyla iyi duruyor özellikle içerikle ilgili eklediğiniz tablolar birçok kişinin erindiği ancak SEO yı bizzat etkileyen ve snippet çıkma oranını arttıran etmenlerdendir.
Peki önerilerim ne olur?
-Özellikle mobil kullanım artık arttığından biraz daha hareketli, yazıların uzunluğunu geri planda bırakan bir tasarım benimsemeniz. Yani sadeliği ufak hareketlendirmelerle süslemelisiniz. Siteniz şu an daha beyaz ve modern bir wikipedia gibi duruyor.
-İnsanların size ulaşabileceği bir yapı benimseyin. Örneğin mail veya karşılıklı etkileşim bölümü. Giren kişiler kendilerini bu mecraya ait hissetsin ve tekrar tekrar girmek istesin. Sitede zaman geçirm oranında artış yakalarsınız.
-Eklediğiniz görsellerle de tasarımı hareketli hale getirebilirsiniz ancak ana temada da değişiklik yapın.
-Menünüz giren kişinin gözünü doyurmalı. Alt menüler eklemeye ve daha fazla alanda kullanıcıların karşısına çıkmaya gayret edin.
Önerilerim şimdilik bu kadar

Free paket gibi oldu😄
Harika oldu.

Çok teşekkür ederim. Hem zaman ayırdığın için hem de detaylı bir paylaşımda bulunduğun için. Temayla ilgili güncellemeyi en kısa zamanda yapacağım. Çoğu içerikte yorumlara teşvik etmeye yorum alanını bağlayıcı bir platforma dönüştürmeyi hedefliyorum ama bu uzun ve zor bir süreç sanırım. Şu dosya indirme sitelerinn yorumlar kısmını gördükçe imreniyorum.

İçeriklerin içerisinde daha fazla görsel kullanabilirim. Unsplash, Pexels gibi yerlerden görsel almak yerine kendi örneklerimi tasarlayabilirim. Bazı içeriklerde yaptım bunu. Önerilerinizi dikkate alacağım.
Kıymetli yorumun için tekrar teşekkür ederim.