Bizde 12 adet 3070' li mining kurduk. Çok bilgimiz yoktu ama temelde şu mantıkla gittik: Nvidia 3 bin serisi kartlar ile yapılırsa herhangi bir vazgeçme durumunda kartları elden çıkarmak daha kolay olur. Zaten kazım gücü olarak en iyi kartlar. Bu yüzden 3070, 3080, 3090 gibi kartlarla yaparsanız daha iyi olur.
Fiyat performans olarak 3080 daha mantıklı gibi geldi peki kartın markasının bir önemi varmı