Bana göre her şeyin başı eğitimdir. Bu toplum eğitildiği sürece ve iyi bir eğitim verildiği sürece Türkiye çok daha iyi yerlere gelebilir.

2) Laikliğin ne olduğu çok daha iyi anlayanlar oldu bu yarım asır süre içerisinde ve bu toplum da farkına varmıştır. ve laik ve demokratik sosyal hukuk devleti olduğunu öğrenmeliler.