Tam olarak yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte yaptığım bir girişimi anlatmak isterim.
Ben sadece Ekran Kartı almaya tam olarak karşıyım, yaptığım olay şu.
Ekran Kartı ile beraber, bilgisayar bileşenlerini de beraberinde satın alıyorum.
Mesela, Masaüstü PC, tam donanımlı.
Veya Laptop, tam donanımlı.

Örneğin bunları bu şekilde topluyorum ve sistemi çalıştırıyorum, evet belki elektrik gideri bir nebze fazla olabiliyor, ancak Satışını yapacağınızda Ekran Kartını mı satmak kolaydır, yoksa Komple PC sistemini mi?
Ekran Kartını belirli bir kitleye satabilirsiniz, ama bilgisayarı, ihtiyacı olan herkese.
Benim şahsi mantığım bu şekilde, şu anda Kasa Topluyorum ve bu yönde ek yatırım yapıyorum.
Şu ana kadar sırf bu işlem için 14 + 13 + 8 k yatırdım.
Bakalım, ya nasip.
Bitene kadar yaparız, biterse Kasaları satarız