Ticaretin en büyük kuralı ; popüler olan herşeyin bir sonu vardır, mining olayınında artık sonu gelmiş bulunmakta, elektrik faturalarına gelen %15'lik zam , mining yaparken artık daha zor hedefe ulaşılması , katmanların artması ve piyasanın 1 tweet ile spekülatif hareketlere açık olması dikkat etmenizde fayda olacağı düşüncesindeyim.
50 Bin lira şu dönemde güzel bir birikim, ancak daha sağlıklı yatırımlara yönelmenizi forumdaş olarak tavsiye ederim.
Yolunuz açık olsun.