SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi teşekkür ederim kamera anlamında kaliteli telefonum yok o yüzden çekme gereği duymamıştım
Selfie tarzında değilde daha resmi bir pp kullanabilirsin. Vesikalık falan çektirdiysen pc ortamında fotoğrafı isteyip kullanabilirsin.