Konu
merhabalar ben iş arıyorum
23-08-2021, 14:44:55
#4
Fringe21
SAMATO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abi teşekkür ederim kamera anlamında kaliteli telefonum yok o yüzden çekme gereği duymamıştım
Selfie tarzında değilde daha resmi bir pp kullanabilirsin. Vesikalık falan çektirdiysen pc ortamında fotoğrafı isteyip kullanabilirsin.