Merhabalar,
Shipy kullanabilirsiniz. Kart, havale ve mobil ödeme tek entegrasyonda sunuluyor.
PayTR gibi havale ödemelerinde kullanıcıdan form doldurmasını, sms onayı yapmasını vs. istememektedir. Açıklama kısmına sipariş no yazılması yeterli. Ben sırf bu yüzden bile Shipy kullanıyorum. Kullanıcılar sürekli PayTR'ın havale sayfasından parayı göndermeden form dolduruyorlardı ve ödeme yaptıklarını sanıyorlardı.
Yine İngiltere firması ile üyelik kabul eden sadece onlar oldu.
Yıllardır birçok işimizde PayTr'yi kullanıyoruz hiçbir konuda sıkıntı yaşamadık. Neden PayTr ile çalışmak istemiyorsunuz merak ettim açıkçası?
Yeni siteyse başvurusu kabul edilmiyor olabilir, yine yeni siteyse ödeme döngüsü uzun olabilir. Bazen sorun olmasa bile başka firmaların farklı avantajları olabiliyor.