onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorm
İzmirde öyle oldu hocam kömürlüğe 2bin tl istiyor ne alt yapısı ne bişey 😊 ortalık kalpazan dolu da kısmet artık