fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yaşta toparlanmaya çalışmalısın. Şuan uçuk bir rakam değil ama ilerisi için ders nitelinde.
Ufak bir risk şuan için ödeme planım var sorun yok. Ama batarsa Tamamen 0'dayım elimdekiler gitmiş olacak