Konu
Borçlarımızı yazıyoruz....
23-08-2021, 00:22:40
#80
niyaziiakk
fratkuru adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O yaşta toparlanmaya çalışmalısın. Şuan uçuk bir rakam değil ama ilerisi için ders nitelinde.
Ufak bir risk şuan için ödeme planım var sorun yok. Ama batarsa Tamamen 0'dayım elimdekiler gitmiş olacak