Merhaba arkadaşlar, bir süredir Binance borsası üzerinde marjin işlem açan kendi yazdığım botu kullanmaktayım. Şimdiye kadar exe. üzerinden google chrome ekranı açtırarak Binance'e giriş yapmak suretiyle kullanıyordum çünkü botu satma ya da üyelik sistemi getirme gibi bir fikre sahip değildim ancak bir süredir gerçekleştirdiğim kullanıcı deneyimim yazdığım botun pazarlanabilir ve insanların beğenisine sunulabilecek bir yazılım olduğuna kanaat getirmemi sağladı.

Şuan api olarak kullanıcıların beğenisine sunabileceğim şeklini yazmaktayım, kendi yazdığım halini 1 aydır kullanmaktayım ve anaparam üzerinden her gün en az %1 kar sağlamaktayım. 1 aylık süreçte 78 tane işlem açtı ve hiçbir işlemi 1 cent zararla dahi kapatmadı yani her gün anaparam üzerinden minimum %1 kazanç sağlıyorum fakat sizin de bildiğiniz gibi kripto borsalarında risk her zaman var. Botun mevcut halini denemek için çevremde yer alan arkadaşlarımla paylaştım, paylaşımda bulunduğum herkes gayet memnun. Düzgün bir kullanıcı arayüzü yazarak 10 dolar gibi bir miktarın bitcoin wallet'ına yatırılması suretiyle aylık olarak abonelik sistemi oluşturmayı düşünüyorum. Sizce buna katılım olur mu? Siz olsaydınız böyle bir bottan yararlanmak ister miydiniz? Forumdaki arkadaşların fikirlerini almak istiyorum.

Şimdiden geri dönüşler için teşekkür ediyorum, iyi forumlar.