Merhabalar 2 mailde adsense hesabım var ama ikisinde de onaylı site yok o yüzden hesap kısmına girip adsenseyi kapatamıyorum acaba mail yoluyla vs bu 2 hesabı da kapatabiliyor muyuz ?