Arkadaşlar öncelikle selamlar, sizler ile çok kısa birşey paylaşmak istiyorum.
Telefonumu açık arttırma ile satılığa koydum, ve konunun içerisindede '' Ödeme sonrası cihaz gönderilecektir '' yazıyor.
Alta gelen teklifler ise şu şekilde, '' önce ürün ise teklifim xxx '' bir kaçına cevap vermedim fakat bu teklifler devam ediyor.
Diyorum ki konumun içerisinde zaten yazıyor '' ödeme sonrası kargo '' diye bana gelen cevapta şu -
Platin üyeliğin var diye güvenilir olmuyorsun, yeni üyesin, şöylesi böylesin....
1 : Forumda ticari konular açamıyordum, modaratörlerin istediği şey ise ya ticaret yapmam yada '' GÜVEN VEREBİLMEK '' adına Platin üyelik almaktı bende bu uyarıyı dikkate alarak güven sağlamak adına Platin üyelik aldım.
2 : Yeni üye olabilirim, sadece yeni üyelerden mi DOL-ANDIRICILIK olayları oluyor, ben uzun zamandır burayı takip ediyordum, kimler neler yapmadı ki ama en ufak şeyde '' Yeni üyesin ''
Bana kimse güvenmek zorunda değil tabiki. Belki ben eski bir üye olsam bende yeni bir üyeye güvenmekte zorluk yaşarım. Fakat konuda bu durum yazıyor zaten güvensizlk varsa içinde neden teklif verip konuyu baltalıyorsunuz ki?
Eleştirilere açık birisiyim, bir hatam veya konuşma tarzımda bir eksiklik görüyorsanız lütfen bunu bana iletin ki kendimi düzelteyim...