Başınıza geldi galiba. Bende pek taraftar değilim ama merak ettim.
Hayır, başıma gelmedi. Yıllardır bu Sosyal Medya Yönetimi ile ilgileniyorum, bu tarz hizmetler alıp pişman olan birçok insan ile karşılaştım. Bu nedenle diğer insanların da böyle şeylere sürüklenmemesini ve boş yere ücret ödemelerini önlemek amacıyla uyarmak istiyorum.