ısrarla 3d'siz alışveriş isterseniz çoğu kişi böyle algılar hocam, en güvensiz alışveriş yöntemi 3dsiz olandır
Herkes karşısındakini algılamak istediği gibi algılıyor ne yazık ki. Konuma daha fazla yorum yapmayın lütfen. Sinirlenmeye başlıyorum. İyi forumlar.