Hocam çalıştığınız yeri bulduğunuzda 3d durumuna dikkat edin bir çok ülkede biz sıkıntı çektik, 3d gibi bir sistemin neden olduğunu yabancı bir kaç müşterimize anlatamadık özellikle norveç ve amerikalılar mail ordera o kadar çok alışmışlarki 3d görünce ödeme sayfasını terk ediyorlar.