Arkadaşlar domain aldığımız da "Alan Adı Kayıt Kuruluşu Akreditasyon Sözleşmesi (RAA) doğrulamasını " yaptığımız mail normalde dakikalar içerisinde geliyordu. Farklı bir firmadan domain aldım ve 3 saat oldu gelmedi. Destek talebinde bulunduğumda ise sabaha kadar bekleyin gelmezse yeniden kontrol edelim dendi. İlk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Daha önce yaşayan birisi var mıdır? doğruluk payını merak ettim açıkcası