benimde bir dişime özel bir doktor cekilmesi gerek demişti sonra ankarada bir kliniğe gittim orda ki doktor da kanal tedavisi uyguladı ve dişim sapa sağlam 4 aydır sorun yaşamıyorum özelde olsa kesinlikle baska doktorada sormak gerekiyor
Kanal tedavini kaça oldunuz?