Benimde 3 tane çekilecek denilen dişi özel bir klinik 2 ay gibi bir süre git gel ile kurtardı. Devlet hastanesinde kanal tedavim tek seansta yapılırken, özellerde 3 seansta yapılıyor . Tek seansta yapılan dişlerim hep çöp oldu , 15 yıldır dişlerden çeken biri olarak araştırmanızı yapıp uygun gelen bir özel kliniğe gitmenizi tavsiye ederim.