4 tane dişim kötü durumda. İlçedeki devlet hastanesine gittim, doktor 3 ü çekilecek biri kanal tedavisi ile belki! kurtarılır dedi. Pandemiden önce başka ilde başka doktor o dişlere kanal tedavisi yapacaktı. Pandemide dişçiler kapandığı için yaptıramamıştım. Başka doktora da görüneceğim ama aklıma takıldı. Devlet hastesinde diş doktorları kanal tedavisi ile uğraşmamak için çekilecek der mi acaba?

Asıl sorum yakın zamanda implant yaptıran oldu mu? Olduysa fiyat ve hangi il olduğunu paylaşabilir mi? Bir de bildiğim kadarı ile devlet hastaneleri implant yapmıyor. Peki özel hastaneler kredi kartsız taksit yapıyor mu?