Kartı kullandığın için alışveriş faizi işler
Diğer yorumlarda olmaz dediler hocam ama
Gelen borcun asgarisini ödersen kalan borca faiz yansır, tamamını ödersen herhangi bir faiz işlemez. Ekstreniz kesildiği gün borcunuzu öderseniz kesinlikle faiz yansımaz (bazı bankalar ekstre kesildikten sonra son ödeme tarihine kadar da faiz işliyor bu yüzden bu bilgiyi de ekledim).