Cahillik çağdışılık gericilik gittikçe artıyor hocam maalesef ben doğruyu anlatmayı bırak okumaya tahammül edemiyorum görmezden gelip geçmek en temizi. Bir 15 sene öncesine bakıyorum bir de şimdiye ne kadar gerilemişiz üzülüyorum. Malum şeyler devam ettikçe daha da gerilicez maalesef...