İbneye Lgbt derseniz çok mühim bir topluluk gibi duruyor. İsim değişince çok naif bir kelime gibi.

Bu konu açılınca izlediğim bir video geliyor aklıma malesef bulamadım lgbtnin elinde Türk bayragiyla iğrenç ses tonuyla zor günlerden geçtiğimizi vs söyleyerek kendince vatan millet demeye çalışıyor, tüm düşmanlarımızın üstesinden geleceğimizi falan söylüyor.

Abinin biride lgbt nin yumuşak tavırlarına vurgu yaparak "iyi de düşmana ne diyecez" diyor.

Herseyi anlarım cinsel bir rahatsızlığın olabilir cinsel seçim karmaşan olabilir, sesini neden incelterek konusuyosun ki yani saçmalık, sapıklık, sapkınlık.