Ders çalışmakla kafayı bozma, yeteri kadar ama sürekli çalış. Eksik konun olabilir, hiç bir konuyu bilmiyor olabilirsin.
Önünde çok uzun bir zaman var hepsini halledersin. Ben ne çalıştıysam lise sonda çalıştım o zaman bile düzgün çalışmadım. Arkadaşların dediği ünilerden birinde değilim ama çok iyi olmasa da tmde 14.5kydım. Düzenli çalışsam daha iyi olabilirdi belki, bilmiyorum. Kazandığın üniversitenin adı önemli olabilir ama her şey kendini geliştirmene bağlı. Mümkünse bu çalışma döneminde kafayı bozmamaya bak, sınavı yapamazsan 1 senen gider, kafayı bozarsan en az 2 senen

Bu arada üni 2014 girişli biri olarak yazdım. Siyah yazdığım yeri görmezden gel, önünde uzun zaman olabilir ama kendini rahata alıştırma, ben finallerden önce her gün hesap yapardım şu derse 3 güb çalışırım şu derse 4 gün diye. Hesap yapa yapa sınavlar gelirdi, her derse maksimum bi gün çalışabilirdim. Tabi sonuç hüsran