Yorumları okuyunca gerçekten hayret ettim. Bugün bir ortamda ben müslümanım deseniz bir ateistin size hakaret etmesi hoşunuza gider mi? Aynı konu bunun için de geçerli. Kimseyi elinde olmayan hormonsal durumları yüzünden yargılayamazsınız yada bu kişilere hakaret edemezsiniz. Bu hakkı size kimse vermez. Sevmeyebilirsin, desteklemeyebilirsin ama herkesin görüşüne saygı duymak zorundasın. Kimse sizi tercihleriniz yüzünden yargılamıyorsa sizde başka birini yargılayamazsınız. Buna kimsenin hakkı yok.