Merhaba. Paypal meselesini ne yaptınız. ITIN alabildiniz mi? Amerikada açtığınız şirket için. Değilse Yurtdışından ödeme almak için PayPal dışı bir alternatife yöneldiniz mi acaba
Yanitlarsaniz sevinirim. Teşekkürler
Merhaba yeni girdim kusura bakmayınız lütfen
ITIN işini daha halletmedim diyebilirim isterseniz iletişimde kalabiliriz