apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Paypal meselesini ne yaptınız. ITIN alabildiniz mi? Amerikada açtığınız şirket için. Değilse Yurtdışından ödeme almak için PayPal dışı bir alternatife yöneldiniz mi acaba
Yanitlarsaniz sevinirim. Teşekkürler
Merhaba yeni girdim kusura bakmayınız lütfen

ITIN işini daha halletmedim diyebilirim isterseniz iletişimde kalabiliriz