kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çocuk sahibi olsam emin olun harika bir şekilde yetiştiririm merak etmeyin, ben de çocuğunuza acıyorum keşke siz ebeveyn olmasaydınız.
Gelmişsin burda ibneliği savunuyorsun. Belli ediyorsun zaten sende kendini. Bu ne lan önüne gelen girmiş foruma