Yav kardeşim forumda küfürlü konuşmak istemiyorumda. Yani bunları göre göre çocuklarımızda bu şekilde mi yetişsin. Tahminimce çocuk sahibi değilsin. Bence olmada zaten.
çocuk sahibi olsam emin olun harika bir şekilde yetiştiririm merak etmeyin, ben de çocuğunuza acıyorum keşke siz ebeveyn olmasaydınız.