ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, ben de Allah'a şükür halsizlik falan yok. Tat almada hafif bi tuhaflık var ama kokuda çok sıkıntı yok. Aşı vurunmuş muydunuz acaba?
Yok aşı olmamıştım ustad